< Terug naar de voorpagina
problemen bij het registreren

Uitleg van het registratieproces.

  1. U vult alle gevraagde gegevens in op het registratiescherm. Vervolgens drukt u op de knop met de tekst "Ik ben TEGEN nieuwbouw ten koste van bollenvelden!"
  2. De gegevens worden gecontroleerd. Is alles aanwezig dan verschijnen de door u ingevulde gegevens ter controle nogmaals op het scherm. Ontdekt u een fout dan kunt u met de knop "Terug naar het invulscherm" een stap terug en uw gegevens aanpassen.
    Zijn alle gegevens correct dan klikt u op "Maak uw account nu aan". U ziet een bevestiging van uw registratie op het scherm.
  3. Vervolgens gaat u naar uw email postbus (via uw email programma of via uw internet browser bijvoorbeeld naar Windows Messenger Live, Hotmail, MSN, de webmail van uw provider etc.)
  4. Er is direct een bericht naar het ingevulde emailadres gestuurd met daarin twee links.
    Met de bovenste link bevestigt u uw inschrijving. Klik daarop en er opent een scherm met daarin een een melding dat uw inschrijving is bevestigd. Uw gegevens staan vanaf nu ook in de lijst.
    Klikt u op de onderste link dan wordt uw aanmelding geannuleerd en worden uw gegevens direct gewist. Er opent zich een scherm met daarop de melding dat uw registratie is geannuleerd.

Vraag: Ik heb op "Maak uw account nu aan" geklikt, heb een bevestigingsscherm gezien, maar ik krijg geen email.
Antwoord:

  1. Veel mensen hebben een spamfilter op een emailbox. Soms accepteerd het spamfilter alleen berichten van reeds bekende afzenders en komen andere berichten in een map die bijvoorbeeld Ongewenste berichten heet. Controleer of het bericht in de map Ongewenste berichten terecht is gekomen.
  2. Controleer het ingevulde emailadres. Vul desnoods nog een keer uw gegevens in en let goed op het emailadres. Indien u eerder hetzelfde email adres al heeft gebruikt dan ziet u een melding dat het emailadres al eerder is gebruikt en kunt u de registratie niet afmaken. Neem dan contact met ons op via info@groeidoei.nl.

Vraag: Ik krijg de foutmelding dat het emailadres al eerder is gebruikt.
Antwoord: Elk emailadres kan slechts één keer gebruikt worden om een inschrijving te doen. Mogelijk heeft een huisgenoot zich al eerder geregistreerd en hetzelfde emailadres gebruikt. Heeft u nog een ander emailadres te beschikking dan kunt u dat gebruiken. Heeft u geen ander emailadres stuur dan een email naar info@groeidoei.nl met uw naam, adres, woonplaats en emailadres met het verzoek om deze door ons op te laten nemen in de lijst.

Vraag: Ik krijg een bericht via email dat begint met "Hartelijk dank voor uw registratie op inschrijvingen" maar ik heb mij helemaal niet aangemeld bij GroeiDoei.
Antwoord: Mogelijk heeft iemand anders uw emailadres ingevuld. U kunt de inschrijving verwijderen door op de tweede link in het bericht te klikken. Uw gegevens zijn daarmee verwijderd uit onze database.<//font>

Vraag: Het lukt me niet de registratie via de website te doen. Kan GroeiDoei het niet voor mij regelen?
Antwoord: Stuur een email naar info@remove-this.groeidoei.nl met daarin het verzoek om uw gegevens op te nemen in de lijst. Geef uw naam, adres, woonplaats en emailadres op. Zonder deze gegevens is opname in de lijst helaas niet mogelijk.

Staat uw vraag hier niet bij of voldoet het gegeven antwoord niet voor uw situatie neem dan via mail even contact met ons op. Ons emailadres is info@remove-this.groeidoei.nl.